Модуль 7: Рефлексія

У класі, де буде водится  навчання за особистісно-орієнтованими технологіями, учні створюють роботи, які вимагають використання навичок 21 століття та відображають глибину засвоєння навчального матеріалу. У цьому модулі я спланую та поділю з колегами шляхами використання Інтернету на уроках, а потім обговорю, як допомогти учням подолати труднощі при переході від звичної для них ролі при традиційному навчанні до інших ролей при навчанні за методом проектів. Я також спланую та створю приклад учнівської роботи: презентації, публікації, вікі або блоґу. Цей приклад має бути спрямований на досягнення конкретних навчальних цілей, які внесені до Плану вивчення теми. Я оціню приклад учнівської роботи за відповідними критеріями. 

   Створення мною прикладу учнівської роботи з позиції учня дає змогу перш, ніж пропонувати учням проектні завдання, вирішити, чи ці завдання та вимоги, які я ставлю перед учнями в навчальному проекті, відповідають навчальним потребам, віку та можливостям моїх учнів. Створення такої учнівської роботи допомагає вам визначити, на якому матеріалі та можливих труднощах для учнів потрібно зосередити свою увагу під час навчання. У цьому модулі я розроблю та створю приклад, який допоможе вам продемонструвати, чому саме будуть навчатися мої учні.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Що таке LearningApps.org?