таблиця оцінювання проектів

Форма для оцінювання обраних стандартів, програм та сформульованих навчальних цілей

Форма оцінювання стандартів та сформульованих навчальних цілей


4
3
2
1
Стандарти, навчальні програми
Всі стандарти, що записані в Плані, стосуються обраної теми, є визначальними для навчання та оцінювання.
Тривалість вивчення теми адекватна кількості годин в програмі і узгоджена зі стандартами. Відведено достатньо часу для того, щоб адекватно навчати кожній частині теми з навчальної програми, і жодному з стандартів не приділено перебільшеної уваги
Стандарти, що записані в Плані, нечітко пов’язані з темою, а деякі не є визначальними для навчання або оцінювання.
Тривалість вивчення теми відповідає кількості годин в програмі
Обрані мною стандарти відповідають часу, відведеному на вивчення теми і виконанню проектів
Стандарти наявні у моєму Плані вивчення теми, але є нечіткими.
У моєму Плані занадто багато вимог стандартів та програм, виходячи з часу, відведеного на вивчення теми.
АБО
Час для виконання проектів занадто великий у порівнянні із кількістю годин, передбачених у програмі
Мій План не включає вимог стандартів для вивчення теми.

У моєму Плані вивчення теми занадто багато або занадто мало стандартів та вимог програми відносно тривалості виконання проектів
Навчальні цілі
Мої навчальні цілі описують поведінку, знання, навички та/або «продукти» проектів.
Всі заплановані цілі можна досягти та оцінити рівень їх досягнення учнями.
Цілі передбачають розуміння навчального матеріалу на глибинному рівні –застосовуються відповідні основні концепції теми.
Мої навчальні цілі чітко визначені, ясно сформульовані, та їх кількість є реальною щодо досягнення при вивченні обраної теми.
Навчальні цілі з Плану підтримуються та логічно випливають з вимог підібраних стандартів та програм.
Мої цілі описують певні види поведінки, знань, навичок та/або «продуктів», які вимагають розуміння головних концепцій теми.
Більшість запланованих цілей можна досягти та оцінити рівень їх досягнення учнями.
Мої навчальні цілі зрозумілі, та їх кількість є реальною для досягнення при вивченні теми.
Вимоги стандартів та програм мають логічний зв’язок з навчальними цілями.

Мої цілі описують знання, навички та/або «продукти» проектів. Вони не вимагають глибокого розуміння концепцій теми.
Деякі заплановані цілі можна досягти та важко оцінити рівень їх досягнення учнями.
Мої навчальні цілі деякою мірою зрозумілі, та їх кількість є реальною для виконання.

Більшість моїх навчальних цілей мають зв’язок з стандартами та програмами.

Мої цілі не чітко описують поведінку, знання, навички та/або «продукти», не вимагають розуміння головних понять теми.
Більшість запланованих цілей не можна досягти та неможливо оцінити рівень їх досягнення учнями.
Мої навчальні цілі не зрозумілі, та їх кількість не є реальною для виконання.
Мої навчальні цілі не мають зв’язку зі стандартами.


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Що таке LearningApps.org?