Модуль 8: Рефлексія

У цьому модулі я дізнався про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту.

       Я спроектував свою систему оцінювання та скористався засобами оцінювання проектів програми Intel «Навчання для майбутнього». Я переглянув свій приклад учнівської роботи, вніс до нього потрібні зміни. 
        У цьому кроці я переглянув створені іншими вчителями плани та описи оцінювання для того, щоб отримати ідеї для створення власного оцінювання. У наступній розділі Оцінювання мого Плану вивчення теми я описав всі інструменти оцінювання, які планував використав під час навчання своїх учнів, мету застосування кожного виду оцінювання, вказав, коли саме кожен окремий вид оцінювання буде використано у моєму класі під час впровадження проекту. 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Що таке LearningApps.org?